söndag 9 september 2012

Lördag

Så var det lördags kväll nu. Har inte hunnit och bloggat något pga att jag har haft så sjukt ont sedan jag drog ut tanden i torsdags. Jag var fruktansvärt rädd när jag kom dit, och under när dem hade satt bedövningen så började jag att darra som ett asplöv och hyperventilera. Tror jag aldrig har vart så rädd i mitt liv. Ett tag trodde dem ju att jag skulle svimma :) Nej, verkligen skönt att ha det gjort! Senare mot kvällen åkte jag iväg med Isabelle och shoppade lite inredning :) Blev riktigt nöjd över det jag hittade! En hissgardin, krona till blomman, ljusbricka, stenar och lite sånt :) så blev så fint så här hemma!

Berättar lite mer om fredagen och idag i morgon då vi ska kolla film, och för att slippa att inlägget blir långt och rörigt :) Bjuder på en bild så länge över lite av det jag har köpt den här veckan. Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar