måndag 10 september 2012

Monday!

Så var det måndag igen! Mitt lördags inlägg blev lite konstigt och kom inte upp förens på söndagen pga att comviq tyckte att jag hade surfat för mycket, och där med bestämt sig för att jag inte fick surfa mer på mobilen .. Surt :) men men, shit happens!

I fredags kom svärmor över och hade myskväll med oss och sov även över. I lördags gjorde jag säkert något, men kommer inte ihåg vad :/
Igår var hela familjen uppe hos Isabelle och fikade, och vi bakade sen någon chokladtårta som faktiskt smakade helt okej :)

Idag har jag och Isabelle vart nere på stan och fönstershoppat. Blev en ny jätte söt lampa till Mailey, sedan en fila på två godating. Chailatten var slut, så tänkte pröva på mig en kaka med vaniljsås. Fick äta mindre än hälften innan en hel arme med getingar var på kakan, så fick skippa den. Gick och köpte en sallad istället och åt uppe hos Isabelle. Sen har det väl inte hänt så mycket mer. Hade tänkt att lägga mig i ett bad när barnen sover, sen får man se vad kvällen leder till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar