onsdag 1 augusti 2012

Dag 1

Nu är dag 1 avklarad. Och jag ska vara helt ärlig... Kan inte minnas sist jag tyckte så synd om mig själv som jag har gjort idag!
Varje gång jag har ätit (läs druckigt) så har jag fått en kraftig brinnande smärta i magen. Riktigt hemskt! Men sista måltiden var inte alls lika farlig som dem första
Jag har nog druckigt över 3liter vatten idag, och har blivit tvungen att urinera mer än vad en gravid kvinna gör!
För det första vaknade jag med huvudvärk, som bara har blivit värre under hela dagen. Anledningen är nog att jag inte har fått i mig någon koffein idag. För en person som är van att dricka Gevalias cappucino, Cola och redbull varje dag är abstinensen outhärdlig! Ja, det kan väl ni alla kaffedrickare själva förstå. Cambridges egna cappucino är ju koffeinfri. Men i morgon ska jag blanda i lite snabbkaffe för att få i mig koffein. Förhoppningsvis även orka gå till affären och handla lite te som jag även kan dricka.
Jordgubbssmaken var inte allt för hemsk, så den kommer jag nog kunna leva med. Klumpig men fungerar. Och den tog jag då till lunch vid 1-tiden då jag somnade vid 11 i hopp om att sova bort huvudvärken.
När klockan blev 5 så var det dags för middag. Middagen bestod av grönsakssoppa som smakade fruktansvärt! Jag satt där och tryckte i min söta soppa (jag hatar söt mat!!) medan dem andra satt och härlig potatis mos... Lingonsylt... Köttbullar... Gräddsås... Doften och synen var så underbar, men samtidigt sjukt jobbigt! Men kan ju inte hindra min familj från att äta bara för att jag vill gå ner i vikt :)
Sen har tven jävlats med mig halva dagen... Var och varannan reklam bestod av mat! Var det inte en matreklam så var det om något annat som man stoppa i munnen
Så sammanfattnig från dag 1:
-huvudvärk
-buksmärtor
-Tårar i mängder
-trötthet
-fryser
-kissnödig var 15minut.
Förlåt om inlägget blev lite rörigt, men har lite svårt att tänka med huvudvärken.
Bjuder på en bild på min motbjudande soppa som jag åt till middag. Notera även alla jävla klumpar!
God natt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar