onsdag 8 augusti 2012

Dag 8

Dags att uppdatera lite hur det går för mig med Cambridge'n. Dag 6, dvs i förrgår brast allt för mig! Jag mådde så dåligt både fysiskt och psykiskt av att inte få mat, så jag tryckte i mig både mat och tårta. Smakade även Cola och redbull. Men vill ni veta en sak? Fy fan va äckligt det var! Här har jag gått och suktat efter allt och inget, men när jag väl åt så smakade det pyton?! Tanken var att jag skulle sluta med kuren och äter gå till mat för att jag mådde dåligt, men kom till insikt att det är bara att ta nya tag. Nu vet jag att maten är äcklig och enda sedan jag började igen (igår) så har jag mått jätte bra! Och bäst av allt, jag hade turen att hamna i ketos igen inom 24timmar! Normalt brukar det ta 2dygn, så nu ska jag ge mig fan på att klara det fullt ut! Enda ner till mitt mål :)
Ska ge er veckan vikter och mått också. Riktigt stolt med tanke på att jag åt dag 6 och har min roliga vecka. Ja det har faktiskt betydelse, då kroppen samlar vätska så man står mer still i vikt och är mer uppsvullnad om kroppen, men här kommer veckans resultat iallafall!

Armarn: -1cm
Under bysten: +1cm
Låren: -3,5cm
Midjan: -3cm
Rumpan: -5cm

Vikten: -5kg!!!!!!!!!

Det var väl inte illa pinkat? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar