fredag 3 augusti 2012

Dag 2

Glömde totalt bort att blogg igår om hur dag 2 gick.
Dagen gick faktiskt väldigt bra! Igen huvudvärk, inga buksmärtor, ingen hunger, inga tankar på mat.
Så det var precis som vilken dag som helst!

Fram tills det började bli kväll...
Då satte sig hungern i rejält! Det enda man gjorde var att ligga och tänka på all god mat som finns här runt om i världen, och det gjorde ju inte precis saken bättre!
Och jag blir en riktig diva när jag är hungrig, så var sjukt lättirriterad och känslig hela kvällen.
Som tur var sov ju barnen så dem slapp se sin mamma ledsen.

Ja det finns väl inte så mycket mer att säga om gårdagen antar jag.
Nu ska jag sätta mig och roa mig med songpop som är så sjukt beroendeframkallande! 

Hörs senare ikväll när jag ger min update om dag 3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar