lördag 4 augusti 2012

Dag 3

Gick väldigt bra faktiskt igår!
Strax efter jag hade skrivit mitt blogginlägg så fick jag en fruktansvärt äcklig smak i munnen. När Alex kom hem så blev jag tvungen att fråga ifall om jag hade dålig andedräkt, och mycket riktigt både luktar och smakar död fisk i munnen. Riktigt hemskt! Men det är ett tecken på att man har kommit in i ketos, så nu arbetar nog kroppen förfullt med att bränna fett. Alexander såg ju redan igår på magen att det hade försvunnit fett där ifrån ;) hoppas man själv ser skillnad snart!
Igår kväll fick jag världens energikick. Ställde mig och baka bröd och lite sånt. Lite halvt jobbigt när man inte kan äta det själv, men Alex tyckte det var gott, så får väl lita på han och drömma mig bort om hur underbart det hade smakat.
Nej, nu ska jag dricka vatten, vaknade med huvudvärk idag :(
Håll tummarna på att det försvinner sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar