måndag 20 augusti 2012

Måndag

Värst va trögt det går med mitt bloggande, men får väl skylla på att jag har bättre saker för mig :)

I torsdags fyllde jag 23år :) Fick massa med fina saker av älsklingen, bl.a en jätte fin plädd, plånbok, mixer och presentkort. Har bara inte orkat lägga upp det ännu, men jag gör väl det någon annan dag :)

Idag har jag vart i Eskilstuna och träffat psykologen för första gången som ska göra utredningen. Han verkade trevlig, och jag ska dit igen om 2 veckor. Har även shoppat lite inne i Strängnäs innan idag. Blev en hel del saker. Två masker, nagellack, manikyr penna, nya skrubbhandskar, läppglans, mascara, svart och vit kajal, och sen nått mer jag inte kommer på just nu på rak arm :-)

Nu ska jag sitta och vänta tills Isabelle kommer, blir väl till att snacka lite strunt och sånt :) Blev även bjuden till att följa med på dragrace på lördag uppe i Tierp, så ser sjukt mycket framemot helgen! :)

Men nu ska jag ta och fixa lite innan hon kommer, men vi hörs i morgon då det är dags för mätning och vägning :)

Puss & kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar