måndag 18 juni 2012

Fortfarande

Japp! Fortfarande sjuk, fast idag är det 100 gånger värre än
igår!

Vaknade mellan klockan 3-4 inatt av att jag hade världens feberfrossa. Lyckades somna om vid 5-6 tiden och hade sjukt konstiga feber-drömmar. Ja ni vet såna där knäppa drömmar man bara kan få när man har riktigt hög feber. Väckarklockan ringde vid halv åtta, men då var jag redan vaken. Knuffar på Alexander lite lite lätt så att han skulle vakna. Mitt huvud kändes helt fyrkantigt och huvudvärken var tusen gånger värre än en bakfylla.
Får lite flytande Alvedon och försöker samla kraft till att orka gå upp och morgon kissa, men icke sa Nicke. Somnade om och vaknade vid 11 tiden igen och tog en ny snutt Alvedon. Huvudet kändes inte fyrkantigt längre, men ack så ont det gjorde!

Men nu har älsklingen iallafall gått och köpt lite Ipren, så slipper flyttande form nu,
Huvudvärken har även tillslut gett med sig, så det är skönt! Men har världens magont nu istället. Troligen pga all febernedsättande jag har tagit idag på tom mage.

Och som ni säkert kan räkna ut blev det alltså ingen tandläkare idag. Fick en ny tid den 22:a augusti, så tråkigt att det inte fanns en närmare tid!

Men nu orkar jag inte skriva mer, får se om jag orkar komma in i morgon och skriva lite. Förhoppningsvis är jag lite mer friskare i morgon. Längtar så grymt mycket efter att få ta på mig lite snygga kläder och smink! Men men, ska belöna mig med lite nytt smink och sånt om jag överlever detta!

Nej nu ska jag gå och "snårta" lite näs spray!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar