söndag 17 juni 2012

Sjuk

Tanken var att jag skulle sjukskriva mig idag från bloggandet, men har ändå inget att göra precis. Är ju trots allt sängliggande.
Ja, jag är väl den enda på denna jord som är förkyld mitt i juni, men kanske inte så konstigt när barnen och Alexander har vart sjuka i en vecka nu.
Bara så himla typiskt att jag ska bli det just idag! Ska ju till tandläkaren i morgon.. Trevligt när man hostar hela tiden. Men vill samtidigt inte boka om tiden utan vill ha det fixat så fort som möjligt ju.

Så håll tummarna på att jag mår bättre i morgon, annars dör jag!

Just ja, måste lägga in min status som jag skrev tidigare ikväll på facebook, blev faktiskt riktigt upprörd!

När jag var liten smakade flytande alvedon sött och ljuvligt. Man nästan längtade efter att få vara sjuk, bara för att få smutta lite alvedon :')

Idag flera år senare, man ligger sjuk och ingen alvedon eller ipren hemma. Får ta barnens flytande alvedon. Man börjar direkt föreställa sig den ljuva goda smaken.
Jag tar den första klunken... Hamnar i chock...

FANSKAPET SMAKAR JU PARFYM!

Nej nej, inte nog med att man ska vara sjuk man ska få dricka parfym också!

R.I.P den gamla kära smaken av flytande alvedon.
Vi syns i himlen ♥

Har ni också provat dagens Alvedon som är i flytande form?
Om inte, gör det inte! Ni kommer bli så besvikna på smaken.

Önskar er alla en trevlig söndagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar