lördag 16 juni 2012

Uppleva

Som ni säkert redan vet så lanserade IKEA deras nya mediabänk / TV i torsdags (14/6-12) på IKEA i Kungens Kurva.
Jag hade ju helt glömt bort att blogga om det trots att jag satt stora delar av torsdagen och läste om UPPLEVA.

Vad tror ni, kan IKEA's tv och ljudsystem bli någon hit?
Själv blev jag helt kär i den! Fråga mig inte varför, men blev bara så :)

Som jag har fattat det som så kommer en UPPLEVA kosta från 6500:- , och då ingår möbel+TV+ljudsystemet.

Så här ser alltså den billigaste modellen ut. Men chansar på att tv'en är en 32" och inte lika stor som på denna bild.





                         
Här är lite olika inspirations bilder på vad man kan göra och bygga på sin UPPLEVA.
Jag personligen älskade den i valnöts färgen! Så himla fin, så funderar på att satsa på den när det väl blir dags att köpa ny tv :)

Vilken UPPLEVA skulle du välja? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar