måndag 11 juni 2012

Måndag

Så var det måndag igen.. Inte speciellt efterlängtat!
Men men, den dagen måste väl också finnas antar jag.
Nu på morgonen har jag inte gjort ett dugg, är fortfarande trött och mina tankar går åt en skön sömn.
Längtar så sjukt mycket efter att få sova, men ack så många timmar det är kvar på dygnet!

Har inget speciellt inplanerat på dagens schema, så får mer se vart dagen leder till.
Tråkigt väder är det också ute, så inte blir det något solande. Börjar bli riktigt leds på detta vädret! Är ju precis som i England just nu.
Så får väl dra och sola eller något, de här fungerar ju iallafall inte. Känns som att jag kommer få vara en blekfis resten av året om jag ska vänta på solen, inte hållbart :)

Men nu orkar jag inte sitta här och diskutera vädret något mer, så ska väl gå och göra lite nytta.
Hoppas ni andra har haft bättre tur med vädret!






Puss på er så länge<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar