måndag 14 maj 2012

Måndag





Usch, så var det måndag igen... Jag verkligen hatar måndagar!

Telefonen brukar gå i ett, och det är bara allmänt segt att gå från helg till vardag igen. Jag har märkt även att jag ska egentligen inte göra något alls på måndagar, för det brukar bara sluta i katastrof!




Idag har jag inget inplanerat som vanligt. Sarah och jag prata lite om att lägg oss och steka lite ute i solen, men det blåser storm ute så tror jag skippar det.
Hade även tänkt att gå iväg med barnen till någon lekplats idag, men får sitta och vänt lite för det är ganska mulet ute, så det inte kommer världens regnskur eller något dylikt.

Sen då? Duscha, äta, sova, låter som en bra dag det ;) Nej men helt ärligt har jag ingen idé om vad för kul man kan hitta på idag. Får väl fråga barnen vad dem vill göra.

Nej nu är det dags för duschen, ha en underbar dag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar