torsdag 10 maj 2012

Mys

Kom hem från Sarah strax efter nio tiden.
Valde att ta en lite tidigare buss så jag kunde åka hem och mys lite med älsklingen min och kolla film :)

Tyvärr blev det ju ingen ridning idag, något som gjort mig väldigt butter, men det verkligen öste ner regn och det var vattenbildningar överallt. Så vi satt och kolla lite BB-live och satt och prata om allt mellan himmel och jord.

Idag har jag iallfall kommit i kontakt med polisen. Hon ringde mig runt 1-tiden, och vi satt nog och prata 30-40 minuter. Ganska jobbigt det här med att gå igenom vittnesmål... Orka komma ihåg allt i minsta lilla detalj av vad som hände för en månad sedan?
Aja, hoppas dem fick en någorlunda bild av vad som hände och skedde. 

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket och kolla film.

Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar