lördag 19 maj 2012

Onsdag

God middag på er!

Har haft fullt upp idag så har inte hunnit skriva något ännu :)

Igår kväll åkte jag ut till Sarah med bussen.
Vi satt en stund hos henne och prata lite och satt med en varsin datorn och chatta lite med andra på facebook, socialt va? 
Efter att hon hade ätit så skulle vi ta en cykeltur ute i skogen, det gick inte precis som jag hade tänkt mig.
Jag har inte cyklat sedan 2009. Jag skulle cykla upp på trottoaren för det kom en lastbil bakom mig, som troligtvis var lika bländad av den våta asfalten som jag. Så det hela sluta med att jag cykla omkull och gjorde illa mig ganska rejält.  Så antar att det fortfarande ligger i bakhuvudet som gör att  jag inte vågar cykla.
Vi valde istället att ta en promenad och ta lite bilder i den fina naturen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar