tisdag 1 maj 2012

Nya filtar från stripekollektionen

Ganska komiskt, jag och Alexander satt igår och diskuterade vilken filt från VV vi skulle beställa till Mailey. När jag satt och bläddra lite bland filtarna så kom jag att tänka på att det vore väldigt snyggt med en filt från stripe-serien, och även ett par tygskor.
24minuter senare går jag in på Facebook och får se till min stora förvåning att dem nu har släppt filtar till stripekollektionen. Lyckan var stor!
Så i morgon ska jag ner till affären här nere på stan och höra ifall om dem ska  beställa hem dem, annars får jag beställa på nätet.
Självklart ska ju Mailey ha raspberry filten så den matchar hennes fina klänning :)
Filtarna kostar bara 179SEK, och går att beställa från VillerValla .

Mailey i sin fina matchande VV kläder <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar