torsdag 24 maj 2012

Mot Strängnäs

Sitter just nu på bussen till Maria, ska ju ha sleepover party där. Eller ja, sova där iallafall :) För ni lär ju knappast ha missat av vi ska till Stockholm i morgon. Fast med min vanliga tur så lär det hända någonting som gör att det inte blir av, men men.
Var ju på förskolansdag innan idag. Vi kom precis lagom tills dem skulle börja sjunga, och hela dagiset var fullt med föräldrar och barn. Trots det hörde jag Leon så fort jag steg innanför grindarna. Han var ledsen för att han inte såg mig och var rädd för att jag skulle missa när han sjöng. Det leendet han gav när han fick syn på mig värmde gott om hjärtat. Så efter sången hade vi lite picknick på gräset med kakor och bullar, väldigt populärt om man frågar barnen :-)
Nej kanske dags att avrunda inlägget lite. Vill bara till sist nämna att jag redan saknar min kärlek, och att det kommer bli tomt utan han vid min sida i natt. Älskar dig Alexander <3
Ha en underbar kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar