lördag 26 maj 2012

Trött

Idag är jag helt slut efter en gårdagens utflykt till Stockholm!
Jag var faktiskt duktig och gick upp klockan 7 igår, trots att jag inte hade några barn under taket. Anledning till att jag vakna var för att Micke höll på och fixa med tvätten för han hade tvättstuga. Förstår faktiskt inte hur man orkar gå upp så tidigt för att tvätta :)

Vi åkte och plocka upp Tommy & Ida innan vi gav oss vidare mot Stockholm. Var riktigt fint och varm väder ute igår!
När vi väl var framme delade vi upp oss, Tommy & Ida gick för sig, och vi andra gick tillsammans.
Blev in och ut i många affärer och en hel del shoppande, men kunde lätt ha köpt mer än vad jag gjorde, men man måste ju sätta en gräns, speciellt när Mailey fyller år i morgon.

Så det blev lite kepsar till pojkarna, diadem till mig, och sedan lite saker till Mailey men orkar inte rabbla upp alla ;)

Här är två av alla saker jag köpte igår



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar